Proste wskazówki dotyczące zakupu świątecznych prezentów biznesowych
Spis treści
Sezon świąteczny jest tuż za rogiem. Dla większości przedsiębiorców jest to również doskonały okres roku, aby okazać wdzięczność swoim partnerom, klientom i pracownikom, wysyłając prezenty biznesowe. Niestety, przykro patrzeć, jak wielu właścicieli firm daje całkowicie bezużyteczne i nieistotne prezenty, które trafiają ostatecznie do kosza.
Aby upewnić się, że prezenty firmowe w tym roku nie będą niezauważone i nieużywane, przedstawiamy kilka pomocnych wskazówek, aby znaleźć prezenty, które będą cenione przez lata.
Wybierz coś przydatnego i spersonalizuj to
Najlepsze prezenty to takie, które ludzie będą mogli używać przez cały rok, takie jak wygodne długopisy, estetyczne kalendarze na biurko lub kompaktowe latarki. Trzymaj się z daleka od nowatorskich prezentów lub tanich materiałów biurowych, które są zbyt krzykliwe lub zepsują się przed końcem roku.
Szukając przydatnych upominków biznesowych, możesz wykorzystać tę szansę umieszczając nazwę firmy na prezentach, które dajesz. Większość ludzi nie będzie miała żadnych problemów z oznakowanymi marką lub spersonalizowanymi prezentami, o ile będą one taktowne i wartościowe. W końcu nic nie przebije spersonalizowanych prezentów, więc warto to wykorzystać na swoją korzyść.
Ponadto, zamiast kupować prezenty dla wszystkich osób znajdujących się na liście kontaktów, możesz również dawać własne produkty lub usługi jako prezenty. Będzie to kosztować Cię jeszcze mniej i jednocześnie może to być wspaniała forma marketingu dla Twojej firmy.
Dziel się świąteczną radością lub dokonaj darowizny
Jeśli będziesz dawać upominki biznesowe dużym biurom, możesz również rozważyć coś, co przyniesie korzyści wszystkim pracownikom, a nie tylko samym menedżerom wyższego szczebla lub właścicielom firm. Okres świąteczny to w końcu okres obdarowywania innych, więc możesz także okazać innym miłość i radość.
Jeśli nie masz żadnej usługi lub produktu, z którego mogą korzystać Twoi partnerzy biznesowi lub ich pracownicy, możesz w ich imieniu dokonać darowizny na cele charytatywne. Kreuje to dobry wizerunek Twojej firmy i zapewnia partnerom biznesowym darmowy i skuteczny marketing.
Nie przesadź
Ważne jest, aby myśleć o idei wysyłania kartek okolicznościowych i prezentów biznesowych jako o strategii marketingowej. Te gesty uznania muszą być zawsze proste, szczere, taktowne i przemyślane i nie szkodzić Twojej marce, tak jak inne kampanie marketingowe.
Oczywiście wszyscy uwielbiają dostawać ciasteczka i inne smakołyki jako prezenty świąteczne. Ale istnieje poważny problem, że Twoi partnerzy biznesowi od każdego otrzymają kosz upominkowey wypełniony słodyczami. Jest to nie tylko niezdrowe ale także może mieć negatywny wpływ na produktywność pracowników, gdy ich poziom cukru spadnie. Wybierz zdrowe alternatywy, takie jak kosze owocowe. W ten sposób możesz zachować zadowolenie i zdrowie partnerów.
Niezależnie od tego, jaka jest Twoja świąteczna strategia marketingowa, wręczanie upominków biznesowych wszystkim cenionym partnerom jest najlepszym sposobem, aby pokazać im swoje uznanie dla ich biznesu oraz lojalność.
Nie zapomnij także o artykule na temat o przedłużenia włosów.