Skuteczne ćwiczenia na wąską talię

Wysoki poziom cholesterolu, cukrzyca, wysokie ciśnienie krwi, zapalenie stawów, bezdech i inne choroby powodują znaczne skrócenie życia człowieka. Aby zmniejszyć ryzyko zachorowania na te schorzenia, jedną z pierwszych rzeczy, które powinieneś robić, jest wykonywanie najlepszych ćwiczeń na wąską talię

Idealny rozmiar talii przeciętnego mężczyzny nie powinien przekraczać 102 cm, a kobiet 89 cm. Pomiar ten zależy również od BMI czyli wskaźnika masy ciała, który uwzględnia wzrost i wagę. Możesz skonsultować się ze swoim lekarzem lub trenerem sprawności fizycznej, aby pomógł Ci znaleźć odpowiednie ćwiczenia w celu zmniejszenia tkanki tłuszczowej w talii. 

Poniżej znajdują się niektóre z najkorzystniejszych i sprawdzonych ćwiczeń na wąską talię, które możesz wykonywać w domu, aby zacząć naturalnie tracić tłuszcz brzuszny.

Brzuszki boczne 

Brzuszki boczne to ćwiczenia, które są skuteczne w wzmacnianiu mięśni wokół brzucha. Brzuszki boczne mogą również pomóc w utracie tłuszczu w talii w ciągu zaledwie kilku dni, gdy są wykonywane regularnie. Ćwiczenie to jest trudne do opanowania na początku, ale dzięki regularnym treningom będzie ono dla Ciebie coraz łatwiejsze. Twoje mięśnie talii będą wyraźnie zarysowane bez wysiłku, gdy wykonujesz brzuszki boczne tak często, jak możesz.

Wykonywanie brzuszków bocznych jest dość proste. Ćwiczenie ma dwie podstawowe pozycje. Możesz zacząć od prawej strony, a następnie przejść do lewej strony. Zacznij od leżenia na prawej stronie, a następnie połóż prawą rękę na prawej stronie brzucha. Gdy to zrobisz, połóż lewą rękę na lewym uchu z łokciem skierowanym w stronę sufitu. Wywieraj trochę nacisku na prawą stronę, a następnie podnieś prawą rękę i prawą nogę tak blisko siebie, jak to możliwe. W tej pozycji głowa musi być jak najbliżej prawego kolana.

To ćwiczenie może pomóc we wzmacnianiu mięśni brzucha i naturalnej redukcji tkanki tłuszczowej wokół niego. Po zakończeniu ćwiczeń na prawej stronie możesz przejść do lewej strony. Możesz wykonywać ćwiczenie w każdej pozycji od 20 do 30 razy.

Zgięcia boczne 

Zgięcia boczne to ćwiczenia na wąską talię, które są efektywne w ćwiczeniu mięśni tego obszaru. To ćwiczenie można wykonać w pozycji stojącej lub siedząc na krześle i będąc wyprostowanym. Jeśli robisz to w pozycji stojącej, Twoje kolana powinny być lekko zgięte, a między nogami powinna być pewna odległość.

Chwyć 2 małe ciężarki i dotykaj nimi kolan. Zmieniaj stronę po każdym pochyleniu. Spowoduje to napięcie mięśni brzucha. Możesz wykonywać od 30 do 40 powtórzeń dziennie, aby zmniejszyć nadmiar tłuszczu w obszarze talii. 

To tylko dwa z najskuteczniejszych ćwiczeń na wąską talię. Daj im szansę i ciesz się doskonałymi wynikami w krótkim czasie!

Kliknij link, aby przeczytać, które ćwiczenia zastosować biistist ćwiczeń po urodzeniu dziecka,

Artykuły z tej samej kategorii: